Navigation
Docentenportal Farmaceutische Wetenschappen
'
Docentenportal Farmaceutische Wetenschappen
Direct naar het inhoud
Home
Curriculum
Opleidingen Farmaceutische Wetenschappen
Bachelor en master Farmacie
College of Pharmaceutical Sciences (CPS)
Drug Innovation
Unitas Pharmaceuticorum
Praktische informatie
Informatie voor nieuwe docenten
Information in English
Docentontwikkeling
Start to teach
Mentoraat
BKO en SKO
Feedbackinstrumenten en reflectie
UU Development Guide
Intervisie
Professioneel consult
Cursussen Universiteit Utrecht
Financiering congresbezoek en cursussen
Journal Club
Docenten voor Docenten
Apotheekbezoek “op maat” voor docenten
Werkgroep docentontwikkeling
Congressen en organisaties
Onderwijsontwikkeling
Scholarship of Teaching and Learning (SoTL)
Constructive Alignment
Leerdoelen en de Taxonomie van Bloom
Motivatie – MUSIC-model
Case-based learning (CBL)
Blended Learning
Research Based Learning (RBL)
Materiaal voor studenten
Onderwijsprojecten
Ondersteuning
Onderwijsadvies & Training (O&T)
TAUU- Teaching Academy UU
Educate-it
TLL – Teaching and Learning Lab
CAT – Centre for Academic Teaching
Internetsites
Boeken
Onderwijsliteratuur
Inspirerende artikelen en documenten
Onderzoek
Onderzoek van Onderwijs Farmaceutische Wetenschappen
Oraties en presentaties
Students as partners (Honours onderzoek)
Onderwijspublicaties departement
Teaching grants
Onderwijskwaliteit en beleid
Organisatie
Beleid
Functieprofielen
Toetsing
Opleidingsvisitatie
Home
Curriculum
Opleidingen Farmaceutische Wetenschappen
Bachelor en master Farmacie
Blauwdruk 2015
Cursussen bachelor Farmacie
Cursussen master Farmacie
Leerlijnteams
Honoursprogramma
College of Pharmaceutical Sciences (CPS)
Drug Innovation
Unitas Pharmaceuticorum
Praktische informatie
Contactpagina – Wie, wat waar?
Informatie voor nieuwe docenten
Information in English
Docentontwikkeling
Start to teach
Mentoraat
BKO en SKO
BKO/SKO-Toetsingscommissie
Procedure BKO
Procedure SKO
Data BKO-SKO toetsingscommissie
Feedbackinstrumenten en reflectie
UU Development Guide
Intervisie
Professioneel consult
Cursussen Universiteit Utrecht
Financiering congresbezoek en cursussen
Journal Club
Docenten voor Docenten
DvD – bijeenkomsten
Apotheekbezoek “op maat” voor docenten
Werkgroep docentontwikkeling
Congressen en organisaties
EAFP
EAFP – Bijdragen en verslagen
Monash
Monash – Bijdragen en verslagen
NVMO
NVMO – Bijdragen en verslagen
AMEE
AMEE – Bijdragen en verslagen
ISSoTL
ISSoTL – Bijdragen en verslagen
FIP
FIP – Bijdragen en verslagen
FIGON
EARLI
Overige congressen – Bijdragen en verslagen
Onderwijsontwikkeling
Scholarship of Teaching and Learning (SoTL)
Constructive Alignment
Leerdoelen en de Taxonomie van Bloom
Motivatie – MUSIC-model
Case-based learning (CBL)
Blended Learning
Research Based Learning (RBL)
Materiaal voor studenten
Onderwijsprojecten
Utrechts Stimuleringsfonds Onderwijs (USO)
Onderwijsprojecten UU
EMP
Onderwijsprojecten Farmaceutische Wetenschappen
Ondersteuning
Onderwijsadvies & Training (O&T)
TAUU- Teaching Academy UU
Educate-it
TLL – Teaching and Learning Lab
CAT – Centre for Academic Teaching
Internetsites
Boeken
Onderwijsliteratuur
Inspirerende artikelen en documenten
Onderzoek
Onderzoek van Onderwijs Farmaceutische Wetenschappen
SoTL-onderzoek
Onderwijskundig onderzoek
CoPER
Oraties en presentaties
Students as partners (Honours onderzoek)
Onderwijspublicaties departement
Teaching grants
Onderwijskwaliteit en beleid
Organisatie
Beleid
Functieprofielen
Toetsing
TAC-FW – Toets Advies Commissie Farmaceutische Wetenschappen
Toetsmatrijs en Toetsanalyse
Opleidingsvisitatie
Inspirerende artikelen en documenten
Bekijk sidebar
Inspirerend document met tips voor
interactieve werkvormen
in het onderwijs.